Contacteer ons

Vraag een offerte aan

Wil je met ons verzenden?

Klantenondersteuning

Hulp nodig met uw pakket?
Bekijk de FAQ en onze hotline hieronder.

Word een DSP

Aansluiten bij ons partnernetwerk?

FAQ

Tracking en tracing zeggen dat uw pakket is afgeleverd, maar u heeft niets ontvangen. Maak je geen zorgen; er zijn verschillende dingen die je kunt doen.

Vraag het aan uw buren.
Onze koerier heeft uw pakket mogelijk bij uw buren of buiten afgeleverd
brievenbus afgeleverd, maar we moeten onthouden deze informatie door te geven. Controleer of
dit bij u is gebeurd en of uw naaste buren uw bestelling hebben ontvangen.

Uw pakket is vaak nog onderweg.
Hebben uw buren ook niets ontvangen? In dit geval raden wij u aan om
een werkdag af te wachten. In veel gevallen, wanneer het lijkt alsof uw bestelling
geleverd is in het trackingsysteem, maar u deze niet heeft ontvangen, zal het alsnog worden afgeleverd.
de volgende werkdag. Dit betekent dat de online status van uw pakket mogelijk moet worden bijgewerkt
ma je zending is nog steeds onderweg.

Heb je na één werkdag iets ontvangen? Sorry daarvoor! De eerste stap is contact opnemen met de afzender, bijvoorbeeld de online winkel waar je je bestelling hebt geplaatst. Als je geen oplossing kunt vinden, neem dan rechtstreeks contact met ons op.

Als je een verzendnummer van de afzender ontvangt, dat mogelijk de online winkel is waar je een product hebt besteld, kun je altijd het pakket online volgen met de functie ‘Track and Trace’. Je kunt de status van het pakket controleren zodra het bij ons is geregistreerd. Dit kan soms wat tijd in beslag nemen.

Je gebruikt je zendingnummer om de status van je pakket te controleren. Dit kan via cirroparcel.nl/tracking-resultaten/. Daar vind je alle informatie over je zending. Heb je geen verzendnummer? Vraag dit dan aan bij de verzender.

Neem in dat geval contact op met de afzender. Bijvoorbeeld de klantenservice van de webshop of het platform waar je hebt besteld, of met de persoon die iets naar je heeft gestuurd. Zij helpen je verder en kunnen een onderzoek starten bij CIRRO als er iets mis is.

Het spijt ons dat te horen! Je kunt een klacht indienen bij de afzender, wat de klantenserviceafdeling van de online winkel kan zijn waar je je bestelling hebt geplaatst. Zij zullen ervoor zorgen dat we je klacht in behandeling nemen. Je kunt je klacht ook voorleggen aan de klantenservice van CIRRO Parcel.

Als je geen verzendnummer hebt, raden we aan om contact op te nemen met de afzender van je pakket, wat de klantenserviceafdeling van de online winkel kan zijn waar je je bestelling hebt geplaatst. De verzender kent het zendingsnummer.

Helaas kunnen we je pakket niet langer onderscheppen. We raden je aan contact op te nemen met de afzender, bijvoorbeeld de klantenservice van de webwinkel waar je het pakket hebt besteld. Zij kunnen ervoor zorgen dat je pakket opnieuw wordt verzonden.

Ons contact

CIRRO Parcel Nederland

Contact mail:
cs@cirroparcel.nl
Werktijd:
9:00-12:00
13:00-17:00
(Maandag t/m Vrijdag,
met uitzondering van feestdagen)